Geweest

24 aug. 202411:00 — 16:00

Dagelijks open van 11 tot 17 uur.

Deel Dit Artikel
Where

Marktplein Hilversum

OPEN035: 'Movements' Pop-up fotostudio

Het thema is “beweging, sport en impact”, geïnspireerd op de fototentoonstelling Movements, die te zien is in het museum. In samenwerking met een professionele fotograaf maak je in korte tijd jouw eigen “Movements”-foto. Neem gerust je eigen skateboard, voetbal, of tennisraket mee om creatief mee op de foto te gaan. Of laat je inspireren door de objecten die aanwezig zijn in de studio, die voor de gelegenhied in boksthema is omgetoverd.

OPEN035 staat voor een duurzame wijze van samenwerken tussen de Hilversumse culturele organisaties en de wijken. Onder de paraplu van OPEN035 brengen we die bij elkaar en verbinden ze met de bewoners en wijken van Hilversum. Tijdens het gelijknamige festival van OPEN035, dat dit jaar plaatsvindt op vrijdag 23 en zaterdag 24 augustus, maken de Hilversumse culturele organisaties de verbinding met talenten in wijken en buurten, en laten je op een mooie en vernieuwende manier ervaren wat ze de stad te bieden hebben. Activiteiten voor jong en oud, gratis toegankelijk, waarmee cultureel Hilversum zich van zijn beste kant laat zien.